تكنولوجيا التعليم 2012
أهلا وسهلا بحضراتكم معنا في
منتديات تكنولوجيا التعليم 2012
نتمني لحضراتكم قضاء وقت مفيد ونافع علي منتدياتنا

تكنولوجيا التعليم 2012
أهلا وسهلا بحضراتكم معنا في
منتديات تكنولوجيا التعليم 2012
نتمني لحضراتكم قضاء وقت مفيد ونافع علي منتدياتنا

تكنولوجيا التعليم 2012
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تكنولوجيا التعليم 2012

بسم الله الرحمن الرحيم

الرئيسيةبسم الله الرحمنأحدث الصورالتسجيلدخول
أهلا وسهلا بكم في منتديات تكنولوجيا التعليم 2012 نتمني أن تسعدوا وتستفيدوا خلال وجودكم معنا
اللهم صلي ووسلم علي سيدنا محمد

أسئله مستفزه ،، بس جامده

ROOKA
SUN_RISE
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
SUN_RISE
ِADMIN
ِADMIN
SUN_RISE

أسئله مستفزه ،، بس جامده Empty
مُساهمةموضوع: أسئله مستفزه ،، بس جامده   أسئله مستفزه ،، بس جامده Icon_minitimeالثلاثاء 08 سبتمبر 2009, 12:22 am

ويلا كل واحد يشغل الجمجمة ويحاول يلاقى اجابة على الاسئلة دى

§ الكهرباء لما بتتقطع بتروح فين؟!

§ لو فيه شجرة وقعت على الارض فى الغابه، هل بقية الشجر هيضحكوا عليها؟

§ ليه في شارع مراد حاطين يافطه كبيرة مكتوب عليها "ابتسم انت في الجيزة"..، هل الجيزة حاجة تضحَّك؟!

§ لما تطلب ساندوتش من مطعم وتحب تضيف عليه اى إضافة بيزودوا سعر الساندوتش، طيب ليه لما بتحب تشيل حاجه من محتويات الساندوتش سعره مابيقلش؟

§ ليه بيقولوا (الحب أعمى)، ومع ذلك كل أغاني الحب عن (العيون)، نور العين وسحر عينيك وعينيك واحشاني وعينيك كدابين وحبيبي وعينيه أصلاً؟!

§ طيب لو كان الحب اعمى ..ليه واكلين دماغنا بالحب من اول نظرة؟

§ لو إسمك (ماجد) وطلعت طيّار، هتفضل مستحمل قد ايه الناس وهيا بتندهلك (كابتن ماجد)؟

§ الأخرس بيكلم نفسه إزاى؟

§ ليه بيقولوا على الشخص اللى نايم بعمق إنه نايم زى البيبيهات؟، مع إن البيبيهات أصلا بيصحوا كل نص ساعة!

§ معروف إن (اللي يتلسع من الشوربة ينفخ في الزبادى)، بس.. هل لو (نفخت في الزبادى) يبقى دا معناه إني (إتلسعت من الشوربة)؟!

§ ليه البنات بتفتح بقها وهيا بتحط (ماسكرا) ؟

§ إزاي لما اسأل عن مقر النادي الأهلي فين، الاقي الإجابة.. النادى الأهلى في الزمالك؟!

§ ليه لو واحد قال قدامي كلمة "الأقصر" بتيجي في دماغي على طول صورة "الآثار"؟! مع إنى لو قال قدامي كلمة "الآثار" مش شرط تيجي في دماغي صورة "الأقصر"؟!

§ ليه الناس مابتقولش (الرياضة فايز ومهزوم) غير لمّا تتغلب؟

§ ليه الشامبو بيبقى بالخوخ الطبيعى بينما عصير الخوخ بيبقى معمول بنكهة الخوخ؟

§ ليه اللي سايق عربية ومشغل الكاسيت أو الراديو.. أول ما يدخل شارع ضلمة يروح موطى الصوت فوراً؟!

§ ازاى تقدر تعرف المسند بتاع كرسيك فى السينما؟

§ ليه الناس بتقول لأي حد في الشارع "يا باشمهندس"، ما عدا المهندس فعلاً.. بيقولوا له "يا دكتور"؟!

§ ليه بيقولوا في الأخبار، مصرع 9 في فلسطين، ومصرع 50 في بغداد، ومصرع 85 في زلزال، ومصرع 112 في سقوط طائرة؟! طيب ما يقولوا على طول مصرع 250 واحد في نشرة أخبار التاسعة!

§ ليه لمّا الواحد يكون واقف مستنى الأسانسير بعد ما داس على الزرار اللي بيستدعى الأسانسير وبقى منور وباين إنه منوّر، ييجي واحد تاني بعد ثواني يبص لك ويبص للزرار المنور ويروح دايس على الزرار تاني؟!

§ لما تيجي تتصل بواحد.. ليه الأرقام اللي بترد غلط.. ما بتكونش مشغولة؟!
§ لو كانت الأرض كرة – زى ما بيقولوا – طيب الماتش هيبدأ إمتى؟!

§ ليه هيفاء وهبى بتقول "أنا بردانة أح"، مع إن "أح" تقال للحاجه السخنة، يعني المفروض تقول "أنا بردانه "بررررررر".

§ إذا كان – زى ما بيقولوا – الدنيا مسرح كبير، طيب أنا بامثّل ولاّ باتفرج؟! وإذا كنت من المتفرجين، طيب هم المتفرجين بيقعدوا فين؟!

§ ليه بيكلبشوا العربية اللي واقفة صف تاني وقافله الشارع.. مع إن الشارع بعد الكلبشة بيفضل مقفول برضه؟!
§ لو الصاعقة نزلت على حد بيموت متكهرب فورا، طيب لمّا الصاعقة بتضرب البحر، ليه السمك اللى فى البحر مابيموتش متكهرب؟

§ لمّا الواحد بيعلّى صوت الكاسيت، هل ده بيسحب كهرباء أكتر؟

§ لو البوليس وهو رايح يقبض على حد شاف فى السكة جريمة بتحصل ، بيمنعها ولاّ بيركز فى المهمة اللى طالع علشانها؟

§ هل الحيوانات بتعطس؟

§ طيب هل حصل فعلا فى يوم من الايام أن فيه واحد (ضرب عصفورين بحجر)؟

§ ليه لما يكون الواحد جوه عربية والعربية داخلة هتعدى من نفق؟؟ تلاقى الواحد يوطى رأسه كإنه هو شخصياً اللي هيعدى من النفق مش العربية؟!

§ ليه لما باكون في البيت واتصل بالسوبر ماركت (اسمه سوبرماركت ريشه) وأقول (آلو.. سوبرماركت ريشه؟!) يرد على يقول لي (إن شاء الله)؟! يعني (إن شاء الله سوبرماركت ريشه؟!) ولاّ (إن شاء الله مش سوبرماركت ريشه؟!).

§ ليه لما تسأل واحد على العنوان وتقول له "شارع كذا فين؟!" يرد عليك بسؤال "هما قالوالك فين؟!". طيب ما هما لو كانوا قالوا لي ماكنتش سألتك، ثم هما مين اللي قالوا لي؟!

§ ليه الناس في الشارع بتستخدم أدوات نداء لتوقيف أي شخص، أدوات نداء مالهاش أصل في اللغة و ينفع تنادي بيها على أحد في المطلق زى. بسست، والنبى يا، ويا كابتن، وباقولك وخُد يا، وأيوه يا، وليه أدوات النداء دي بتوقف الشخص المقصود بالذات؟!
§ بيقولوا (لكل قاعدة استثناء)..طيب ايه الأستثناء بتاع القاعدة دى؟

§ ليه لما حد يحب يدي يدى معلومة بيبدأ الجملة بكلمة (بيقولك)، (بيقولك العربيات رخصت)!

§ ليه فيه ناس لما تعدى عليها وتقول (سلامو عليكوا) ما تسمعش منهم غير صوت بيقول "وع.. س س.. هه"؟!

§ ليه المذيعة دايما بتتمنى لنا وقت ممتع مع الفيلم العربي اللي بيتذاع للمرة الألفين.. وهى عارفة كده كويس؟!

§ طيب ليه المذيعة بتقول أعزائي أفراد الأسرة.. وهى ما تعرفش حد فينا؟!

§ ليه الشخص اللي يسألك "الساعة كام" لازم يرفع لك دراعه الشمال ويشاور على مكان الساعة بصباعه "لو سمحت الساعة كام"....طيب اللى بيسأل على مكان الحمام المفروض يشاور على ايه؟

§ اللى مايقدرش يتكلم اخرس، واللى مايقدرش يشوف اعمى، طيب اللى مايقدرش يشم أيه؟

§ طيب ليه اللي يسألني عن الساعة لازم يحلفني "الساعة كام والنبي؟!".
§ ليه لما تقول لواحد حاجة ومايسمعهاش كويس تلاقيه هو اللي علاّ صوته فجأة (بتقول ايه؟!).

§ ليه الكتابة على التي شيرت لازم تكون بالإنجليزي، ليه ماحدش بيكتب على التي شيرت بتاعته بالعربي.. مثلاً "اللي ذاكر ذاكر خلاص".

§ ليه الواحد ما يشربش إزازتين "مزيل دهون" علشان يخس؟!

§ اذا كان زيت الذرة معمول من الذرة ، و زيت عباد الشمس معمول من زهرة عباد الشمس، طيب الbaby oil معمول من ايه؟

§ لو " رُكب" الإنسان كانوا ورا مش قدام، كانت الكراسى هيبقى شكلها ايه؟
§ ليه الواحد بيدوس على الريموت كنترول بقوة وعنف لما الحجارة بتشطّب؟
§ التوأم الملتصق لما بيدخل السينما ، بيقطعوا تذكرة واحده ولا تذكرتين؟

§ ليه الكبار بيطلع لهم شعر فى ودانهم؟

§ لمّا البوليس بيهجم على شقة ويكسّر الباب، مين المسئول إنه يصلّح الباب ده؟

§ لو واحد مات و رجله متجبسه ،هل بيدفنوه بيها متجبسة ولاّ بيشيلوا الجبس
:' كفاية كدة :؛

https://technology.catsboard.com
ROOKA
عضو متميز
عضو متميز
ROOKA

مُساهمةموضوع: رد: أسئله مستفزه ،، بس جامده   أسئله مستفزه ،، بس جامده Icon_minitimeالثلاثاء 08 سبتمبر 2009, 7:58 am

يااااااااااااه

اخيرا خلصت!!!

فعلا مستفزة

بس حلوة

تسلم ايدك حبيبتي Smile

ميرسي
MOSA
عضو متميز
عضو متميز
MOSA

مُساهمةموضوع: رد: أسئله مستفزه ،، بس جامده   أسئله مستفزه ،، بس جامده Icon_minitimeالثلاثاء 08 سبتمبر 2009, 7:59 am

اسئله.....

فعلا مستفزه

ربنا يستر

شكرا على السئله

Mad

mosa Arrow
banota rwsha
عضو نشيط
عضو نشيط
banota rwsha

مُساهمةموضوع: رد: أسئله مستفزه ،، بس جامده   أسئله مستفزه ،، بس جامده Icon_minitimeالأربعاء 09 سبتمبر 2009, 10:35 am

انا ايه الا خلانى ادخل هنا اصلا

فعلا استفزاااااااااااااز

بس ميرسى ليكى يا سموره يا قمر
ه Smile
a7med
عضو نشيط
عضو نشيط
a7med

مُساهمةموضوع: رد: أسئله مستفزه ،، بس جامده   أسئله مستفزه ،، بس جامده Icon_minitimeالخميس 10 سبتمبر 2009, 11:43 pm

بعد تشغيل الجمجمة ومحاولة ايجاد اجابات توصلنا للتالى
§ الكهرباء لما بتتقطع بتروح فين؟!
بتروح عند الكهربائى تشترى شوية كهربا وتاجى تانى
§ لو فيه شجرة وقعت على الارض فى الغابه، هل بقية الشجر هيضحكوا عليها؟
هروح بكرة الغابة واشوف وهاجى اقولكم
§ ليه في شارع مراد حاطين يافطه كبيرة مكتوب عليها "ابتسم انت في الجيزة"..، هل الجيزة حاجة تضحَّك؟!
لا مش بتضحك و فى الحالة دى الى يضحك يبقى مجنون رسمى
§ لما تطلب ساندوتش من مطعم وتحب تضيف عليه اى إضافة بيزودوا سعر الساندوتش، طيب ليه لما بتحب تشيل حاجه من محتويات الساندوتش سعره مابيقلش؟
اصحاب المطعم حرامية
§ ليه بيقولوا (الحب أعمى)، ومع ذلك كل أغاني الحب عن (العيون)، نور العين وسحر عينيك وعينيك واحشاني وعينيك كدابين وحبيبي وعينيه أصلاً؟!
مين الى بيقولوا , يقولوا الى هما عايزينة واحنا مالنا

§ لو إسمك (ماجد) وطلعت طيّار، هتفضل مستحمل قد ايه الناس وهيا بتندهلك (كابتن ماجد)؟
هستحملهم طول العمر نصيبى كدة بقى
§ الأخرس بيكلم نفسه إزاى؟
اكيد على الموبايل يعنى هيكلمها ازاى
§ ليه بيقولوا على الشخص اللى نايم بعمق إنه نايم زى البيبيهات؟، مع إن البيبيهات أصلا بيصحوا كل نص ساعة!
مش عارف والله
§ معروف إن (اللي يتلسع من الشوربة ينفخ في الزبادى)، بس.. هل لو (نفخت في الزبادى) يبقى دا معناه إني (إتلسعت من الشوربة)؟!
لا العكس غير صحيح
§ ليه البنات بتفتح بقها وهيا بتحط (ماسكرا) ؟
اسال البنات وانا مالى
§ إزاي لما اسأل عن مقر النادي الأهلي فين، الاقي الإجابة.. النادى الأهلى في الزمالك؟!
اكيد الى اداك العنوان بتاع المقر ادهولك غلط علشان هوا زملكاوى انا عارف الناس دى كويس
§ ليه لو واحد قال قدامي كلمة "الأقصر" بتيجي في دماغي على طول صورة "الآثار"؟! مع إنى لو قال قدامي كلمة "الآثار" مش شرط تيجي في دماغي صورة "الأقصر"؟!
يبقى دماغك بتفكر غلط والغلط راكبها مس هاسها لراسها ايوة الحق ميزعلش

§ ليه الناس مابتقولش (الرياضة فايز ومهزوم) غير لمّا تتغلب؟
معرفش اسال الناس دى حاجة غريبة اوى
§ ليه الشامبو بيبقى بالخوخ الطبيعى بينما عصير الخوخ بيبقى معمول بنكهة الخوخ؟
علشان الشامبو للشعر بس العصير للبشر
الى احسن الشعر ولا الــ البنى ادمين الشعر طبعا

§ ليه اللي سايق عربية ومشغل الكاسيت أو الراديو.. أول ما يدخل شارع ضلمة يروح موطى الصوت فوراً؟!
خايف من العفاريت او خايف من الحرامية
§ ازاى تقدر تعرف المسند بتاع كرسيك فى السينما؟
الجو بيكون ضلمة اقعد فى كرسى واى مسند مش فارقة هوا حد شايف حاجة

§ ليه بيقولوا في الأخبار، مصرع 9 في فلسطين، ومصرع 50 في بغداد، ومصرع 85 في زلزال، ومصرع 112 في سقوط طائرة؟! طيب ما يقولوا على طول مصرع 250 واحد في نشرة أخبار التاسعة!
اصلهم فى التلفزيون مش بيعرفوا يجمعوا كويس فخايفين يغلطوا ادام الناس
§ ليه لمّا الواحد يكون واقف مستنى الأسانسير بعد ما داس على الزرار اللي بيستدعى الأسانسير وبقى منور وباين إنه منوّر، ييجي واحد تاني بعد ثواني يبص لك ويبص للزرار المنور ويروح دايس على الزرار تاني؟!
معندوش نظر هيكون اية يعنى
§ لما تيجي تتصل بواحد.. ليه الأرقام اللي بترد غلط.. ما بتكونش مشغولة ؟
حظك بيبقى وحش
§ لو كانت الأرض كرة – زى ما بيقولوا – طيب الماتش هيبدأ إمتى؟!
كمان نص ساعة
§ ليه هيفاء وهبى بتقول "أنا بردانة أح"، مع إن "أح" تقال للحاجه السخنة، يعني المفروض تقول "أنا بردانه "بررررررر".
معرفش انا هبقى اكلمها واشوف الموضوع دة متقلقوش يجب ان نضع حد فاصل لهذا الامر
§ إذا كان – زى ما بيقولوا – الدنيا مسرح كبير، طيب أنا بامثّل ولاّ باتفرج؟! وإذا كنت من المتفرجين، طيب هم المتفرجين بيقعدوا فين؟!
سعات كدة وسعات كدة , بيقعودا فى الصالة
§ ليه بيكلبشوا العربية اللي واقفة صف تاني وقافله الشارع.. مع إن الشارع بعد الكلبشة بيفضل مقفول برضه؟!
علشان يعملوا زحمة والعربية متمشيش رخامة بقى واحنا مالنا
§ لو الصاعقة نزلت على حد بيموت متكهرب فورا، طيب لمّا الصاعقة بتضرب البحر، ليه السمك اللى فى البحر مابيموتش متكهرب؟
اصلهم لابسين لبس ضد الكهربا
§ لمّا الواحد بيعلّى صوت الكاسيت، هل ده بيسحب كهرباء أكتر؟
ايوة طبعا امال ببلاش ولا اية
§ لو البوليس وهو رايح يقبض على حد شاف فى السكة جريمة بتحصل ، بيمنعها ولاّ بيركز فى المهمة اللى طالع علشانها؟
لا بيمنعها
§ هل الحيوانات بتعطس؟
ايوة بتعطس

§ طيب هل حصل فعلا فى يوم من الايام أن فيه واحد (ضرب عصفورين بحجر)؟
اه بس كان بيحلم
§ ليه لما يكون الواحد جوه عربية والعربية داخلة هتعدى من نفق؟؟ تلاقى الواحد يوطى رأسه كإنه هو شخصياً اللي هيعدى من النفق مش العربية؟!
معرفش والله هبقى هعدى من تحت نقش واشوف الموضوع دة
§ ليه لما باكون في البيت واتصل بالسوبر ماركت (اسمه سوبرماركت ريشه) وأقول (آلو.. سوبرماركت ريشه؟!) يرد على يقول لي (إن شاء الله)؟! يعني (إن شاء الله سوبرماركت ريشه؟!) ولاّ (إن شاء الله مش سوبرماركت ريشه؟!).
ان شاء الله هوا السوبر ماركت

§ ليه لما تسأل واحد على العنوان وتقول له "شارع كذا فين؟!" يرد عليك بسؤال "هما قالوالك فين؟!". طيب ما هما لو كانوا قالوا لي ماكنتش سألتك، ثم هما مين اللي قالوا لي؟!
الناس
§ ليه الناس في الشارع بتستخدم أدوات نداء لتوقيف أي شخص، أدوات نداء مالهاش أصل في اللغة و ينفع تنادي بيها على أحد في المطلق زى. بسست، والنبى يا، ويا كابتن، وباقولك وخُد يا، وأيوه يا، وليه أدوات النداء دي بتوقف الشخص المقصود بالذات؟!
دى لغة عامة الناس خدت عليها وفهموها كدة
§ بيقولوا (لكل قاعدة استثناء)..طيب ايه الأستثناء بتاع القاعدة دى؟
لو انت بتنده لبنت هتقول لو سمحت يا قمر هههههه
§ ليه لما حد يحب يدي يدى معلومة بيبدأ الجملة بكلمة (بيقولك)، (بيقولك العربيات رخصت)!
علشان لو الكلام غلط هوا ملوش دعوة دول هما الى بيقولوا
§ ليه فيه ناس لما تعدى عليها وتقول (سلامو عليكوا) ما تسمعش منهم غير صوت بيقول "وع.. س س.. هه"؟!
اصلهم مش فاضيين يردوا كل الكلام
§ ليه المذيعة دايما بتتمنى لنا وقت ممتع مع الفيلم العربي اللي بيتذاع للمرة الألفين.. وهى عارفة كده كويس؟!
مذيعة دمها تقيل بتستخف دمها هنعمل اية طيب
§ طيب ليه المذيعة بتقول أعزائي أفراد الأسرة.. وهى ما تعرفش حد فينا؟!
ما انا قولت لكم دمها تقيل قصدى خفيف
§ ليه الشخص اللي يسألك "الساعة كام" لازم يرفع لك دراعه الشمال ويشاور على مكان الساعة بصباعه "لو سمحت الساعة كام"....طيب اللى بيسأل على مكان الحمام المفروض يشاور على ايه؟
على مكان الحمام فى اخر البيت جنب الاوضة
§ اللى مايقدرش يتكلم اخرس، واللى مايقدرش يشوف اعمى، طيب اللى مايقدرش يشم أيه؟
مزكم عندة زكام
§ طيب ليه اللي يسألني عن الساعة لازم يحلفني "الساعة كام والنبي؟!".
علشان متضحكش علية وتقولها غلط
§ ليه لما تقول لواحد حاجة ومايسمعهاش كويس تلاقيه هو اللي علاّ صوته فجأة (بتقول ايه؟!).
علشان ينرفزك وتقولة بتزعا لية
§ ليه الكتابة على التي شيرت لازم تكون بالإنجليزي، ليه ماحدش بيكتب على التي شيرت بتاعته بالعربي.. مثلاً "اللي ذاكر ذاكر خلاص".
اصل التيشرتات بتتعمل فى الخارج بالانجليزى عالطول واحنا نترجم بقى
§ ليه الواحد ما يشربش إزازتين "مزيل دهون" علشان يخس؟!
اصلها غالية وطعمها وحش
§ اذا كان زيت الذرة معمول من الذرة ، و زيت عباد الشمس معمول من زهرة عباد الشمس، طيب الbaby oil معمول من ايه؟
من الkakبتاع البيبى
§ لو " رُكب" الإنسان كانوا ورا مش قدام، كانت الكراسى هيبقى شكلها ايه؟
زى الكراسى دلوقتى بس من غير مسند
§ ليه الواحد بيدوس على الريموت كنترول بقوة وعنف لما الحجارة بتشطّب؟
علشان يبوظ الريمود
§ التوأم الملتصق لما بيدخل السينما ، بيقطعوا تذكرة واحده ولا تذكرتين؟
على حسب صاحب السينما ممكن يكون نتن ياخد تزكرتين
§ ليه الكبار بيطلع لهم شعر فى ودانهم؟
علشان يخوفوا العيال الصغيرة بية
§ لمّا البوليس بيهجم على شقة ويكسّر الباب، مين المسئول إنه يصلّح الباب ده؟
النجار
§ لو واحد مات و رجله متجبسه ،هل بيدفنوه بيها متجبسة ولاّ بيشيلوا الجبس:' كفاية كدة :؛
لا يشيلو الجبس علشان يدفن براحتة كدة

اخيررررررررررررررا خلصت اما نشوف نتيجة الامتحان

انا كدة ضربت الرقم القياسى فى الرخامة وتقل الدم والنرفزة صح ؟؟
بزمتك مين الارخم انا ولا الاسئلة
انا طبعا وبجدارة

ربنا يستر ومتطردش برة المنتدى

SUN_RISE
ِADMIN
ِADMIN
SUN_RISE

مُساهمةموضوع: رد: أسئله مستفزه ،، بس جامده   أسئله مستفزه ،، بس جامده Icon_minitimeالجمعة 11 سبتمبر 2009, 1:43 am

santa

بجد

انت حطمت الرقم القياسي

المفروض تدخل موسوعه جينيس للارقام القياسيه

ربنا يكون في عون اخواتك واصحابك وجيرانك والناس اللي بتتعامل معاك كلها

بس الصراحه

ده اللي ينفع الايام دي

ميرسي ليك ونورت الموضوع
https://technology.catsboard.com
a7med
عضو نشيط
عضو نشيط
a7med

مُساهمةموضوع: رد: أسئله مستفزه ،، بس جامده   أسئله مستفزه ،، بس جامده Icon_minitimeالجمعة 11 سبتمبر 2009, 2:22 am

جنيس اية بس دى قديمة اوى

المشكلة ان انا مش فاضى كل الموسوعات بيتخانقوا عليا

دة حتى فى موسوعة عرضت عليا 2جنية و24قرش علشان ادخل فيها رغم المبلغ الكبير دة رفضت

قناعة بقى تقولوا اية

زمانكم بتقولوا الواد دة رخم بجد مش بيهزر
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مرسى ليكم

بالمناسبة الى عندة اسئلة رخمة يقولها هنا اوفى كرسى الاعتراف فى حوار عضو مع عضو انا الى موجود

باى
pharaoh
عضو جديد
عضو  جديد
pharaoh

مُساهمةموضوع: رد: أسئله مستفزه ،، بس جامده   أسئله مستفزه ،، بس جامده Icon_minitimeالأحد 29 نوفمبر 2009, 1:33 pm

موضوع الدنيا مسرح كبير المقصود منه أن الناس كلها بتمثل أدوار مكتوبه لها من غير تغيير

أسئله مستفزه ،، بس جامده
صفحة 1 من اصل 1