تكنولوجيا التعليم 2012
أهلا وسهلا بحضراتكم معنا في
منتديات تكنولوجيا التعليم 2012
نتمني لحضراتكم قضاء وقت مفيد ونافع علي منتدياتنا

تكنولوجيا التعليم 2012
أهلا وسهلا بحضراتكم معنا في
منتديات تكنولوجيا التعليم 2012
نتمني لحضراتكم قضاء وقت مفيد ونافع علي منتدياتنا

تكنولوجيا التعليم 2012
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

تكنولوجيا التعليم 2012

بسم الله الرحمن الرحيم

الرئيسيةبسم الله الرحمنأحدث الصورالتسجيلدخول
أهلا وسهلا بكم في منتديات تكنولوجيا التعليم 2012 نتمني أن تسعدوا وتستفيدوا خلال وجودكم معنا
اللهم صلي ووسلم علي سيدنا محمد

أحببت ولكن

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
المجهول
عضو جديد
عضو  جديد

أحببت ولكن Empty
مُساهمةموضوع: أحببت ولكن   أحببت ولكن Icon_minitimeالسبت 29 أغسطس 2009, 12:17 am

عارفين انا عمري ماكلمت بنات لأني بتكسف جدا حتي قرايبي لو قابلوني ف الشارع بعمل مش عارفهم عشان كده عمري مافكرت ان هيجي يوم واقول لواحده انا بحبك لاني زي ما بيقولو بتكسف من خيالي بس حصل وقلت وكنت حاسس اني واحد تاني وانا بتكلم وطبعا قبل ما اقول اتعذبت كتير لحد ما اتحديت نفسي وقلتها انا يمكن قلتها لأني كنت زي ما اكون شبه متأكد اني مرفوض لأني عارف نفسي بس مشكلتي اني بفكر ف اللي بحبها قبل نفسي وبفكر بعقلانيه فحكيتلها اللي في دماغي واني بحبها بس انا لسه قدامي وبدال ما أعذبها معايا انا هبعد لحد ما ابقي قد حبها بس عدا عليا شهر واحد ومقدرتش خالص كل حاجه لسه عايشه فيا
انا عارف اني مقدرش اعيش من غيرها وعارف اني غلطت بس انا كنت فاكر كده كويس ليها
انا اتعذبت كتير وعارف اني ببعدي جرحتها وانها فهمتني غلط بس انا هعمل اي حاجه ترضيها انا بيب نارين اني محتاجلها لأني اصلا ماليش غيرها وبين انها تسامحني بجد
اغيثونا
لاتنسونا من دعائكم
سبحان الله
عضو متميز
عضو متميز
سبحان الله

أحببت ولكن Empty
مُساهمةموضوع: رد: أحببت ولكن   أحببت ولكن Icon_minitimeالأحد 30 أغسطس 2009, 3:56 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
انا هقول راي بصراحه ومن غير زعل
اولا مافيش حاجه اسمها حب اساسا في الوقت ده لانك في فترو والله فيها مشاعر متقلبه ممكن تعجب ولكن مش تحب تعجب بالبنت دي والبنت دي
انا هذكرلك مثال
مثلا واحد كان بيحب واحده فضل يحبها حولي 2 سنه وهو خلاص اتخرج وحاول يشتغل علشان يتقدم وهي كانت لسه فضلها سنه المهم علشان هي شفته مش قادر وشقته الحاله المديه الي مش هي يعني
المهم قالتله انت مش فارق معايا وخلاص سابو بعض هو بيدور دالواقتي علي عروسه

اما حكايه اناك ما تقدر تبعد عنها ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟الشيطان قدرك انك تبدا بالكلمه الاولي وبعد كده اه في نيتك انك هتبعد بس هيخليك مش قادر وهيحاول اي محاوله انك تكلمها

بص صدقني حاول تستخير ربنا والله العظيم هو الي هيريحك صدقني

وكمان والله تقابل 100 واحده امامك وفي الاخر ربنا عالم انت هتاخذ مين وممكن الي هتكون شريكت حياتك دي ولا عمرك شفتها وتكون هي زوجتك

انا بطلب منك تقعد مع نفسك شويه انا عرفه انك مش بتلعب بيها ولا بمشاعرها بس صدقني هتلقي نفسك زهقت وحملت نفسك مسئوليه انتي في غني عنها انت لسه طالب يعني بالكلمه باباك الي بيصرف عليك خلينا نتكلم بجد شويه والله اعلي واعلم ربنا هيقدم الي فيه النصيب علشان الشيطان ما يحلي الطريق امامك كل كلمه بنكم حرام

وغير حرام هتكون عيب في حقك وحقها صدقني هي ممكن تزهق اصلا .............. الحب ده ربنا بيجعله في قلب الانسان للانسانه الي تكون بنهم علاقه شرعيه

ولو كده ممكن تطلبها من اهلها ويما شفنا 2 مخطوبين وهما لسه في الدراسه دي بقيت عادي بس للشخصيه الي هي فعلا تتحمل المسئوليه فعلا قدرة تشتغل وتدرس ابقي نفكر مع نفسنا شويه هي فترة وهتعدي ان شاء الله

معلش طولت عليك بس انا حبيت اقولك راي بكل صراحه وفي الاخر

بقولك اسخر ربك واستانس بيه في اليل بركعتين قبل الفجر وقله الي في قلبك كله وصدقني الوحيد هو الي هيحس بيك هو الي هيعرف ايه الي جواك بس تكون علي يقين انه هو الوحيد الي هيريح

واخير ربنا يعزك بالاسلام
وسلام الله عليك ورحمة الله وبركاته

أحببت ولكن 10gq
Naqash Elhob
عضو جديد
عضو  جديد
Naqash Elhob

أحببت ولكن Empty
مُساهمةموضوع: رد: أحببت ولكن   أحببت ولكن Icon_minitimeالإثنين 31 أغسطس 2009, 12:20 am

أحببت ولكن 234680e32d
رأي جميل ودي كانت النتيجة في الصورة
mr_spidy55
عضو جديد
عضو  جديد
mr_spidy55

أحببت ولكن Empty
مُساهمةموضوع: ردا على كلامك   أحببت ولكن Icon_minitimeالإثنين 31 أغسطس 2009, 12:43 am

انازيك واللهى بتكسفواحد دلوقتىا مشى مع اختى او اى حد قريبى فىالشارع عمرى ماحبيت ولما جيت احب واللهى معرف لية انا حبيتها بس لقيت قلبى اتشد ليها غصب عنى والمشكلة ان ه كانت بتحب واحد تانى قلت خلاص دا قثدرك او ماتيجىتحب تحب واحدة مش ليك وفى اليوم دة عيط بطريقة غريبة عمرى ما عيط فيها فى حياتى وجة يوم وقال ليها انا بتحبى كنت اسعد مخلوق فىالدنيا وشعانم خاطرها غيرت نفسى كنا لسة فىالثانوى كانت هى السبب الاساساى فى نجاحى بعد ربنا وفجاة انتقطع عنى كل اتصال بيها كنت عامل زى المجنون لحد ما قالت ليا انه بتحب واحد تانى وان الصارحة مكدبشى عليكوا كنت عايزو اموت كنت بايع الدنيا بس فرحت ليها لانها لقت الانسان الى هيريحها ودعيت ليها من كل قلبى ان ربنا يوفقها ناويت اقابلها وانا لسةعندوعدى وهقابلها باذن الله بس واللهى انا عندىاستعداد اعمل اى حاجة عشان خاطرها مهما كانت عشان مش اطول عليك انت خدتاتلقرار الصح بانك تعرفها عارف انك بتتتعذب طول ما انةىت بعيد عنها بس ادام بعدك دة فى مصلختا لابد منة وربنا يفعل مايراة خير لى ولك ولهم جميعال
mr_spidy55
عضو جديد
عضو  جديد
mr_spidy55

أحببت ولكن Empty
مُساهمةموضوع: رد: أحببت ولكن   أحببت ولكن Icon_minitimeالإثنين 31 أغسطس 2009, 1:11 am

بمناسبة عشان يكون الامرواضح لازم تكون عندك الجرائة انك تقول للعالم كلة انك بتحبها مش ليها لوحدها علىفكرةانا معرف ك لالناس انى بحبها ومش بحبهاوبس لا بعشقها ومن ضمن الناس دول والدىوالدتى عشان مفيش حديقول حاجة
سبحان الله
عضو متميز
عضو متميز
سبحان الله

أحببت ولكن Empty
مُساهمةموضوع: رد: أحببت ولكن   أحببت ولكن Icon_minitimeالأربعاء 02 سبتمبر 2009, 11:46 pm

أحببت ولكن W6w2005041417191531e758xl8
المختار
عضو نشيط
عضو نشيط
المختار

أحببت ولكن Empty
مُساهمةموضوع: رد: أحببت ولكن   أحببت ولكن Icon_minitimeالثلاثاء 15 سبتمبر 2009, 7:05 am

الله يبارك فيكي يا أخت اميرة
ردك في محله
وجزاك الله خير

أحببت ولكن
صفحة 1 من اصل 1